Të gjithë jemi të vetëdijshëm se sa kohe shpenzojmë në facebook dhe sa popullor është ky rrjet social në botë. Vetë Facebook ka publikuar të dhënat për 3-mujorin e tretë të këtij viti dhe shifrat e fitimeve janë marramendëse.
Mënyra më e re për reklamat në Facebook duket se ka dhënë rezultatet e para.
Nga të dhënat e para Facebook ka siguruar 10 miliardë dollarë përfitim në korrik, gusht dhe shtator.
4.7 miliardë dollarë janë fitime të pastra për kompaninë. Ndërsa pjesa tjetër janë shpenzime, ku koston më të madhe e ka pasur siguria.
Mark Zuckerberg i ka thënë investitorëve se politikat e kompanisë në fushën e sigurisë në të ardhmen do të kenë një ndikim edhe më të madh tek fitimet.
“Jemi të vendosur për të parandaluar abuzimet në platformën tonë. Mbrojtja e komunitetit , për ne është më e rëndësishme sesa përfitmiet” – deklaroi Zuckerberg.
Diskutime rreth kësaj post