Pas gati katër vitesh, Eastern & Oriental Express është kthyer në shina. Treni, i kompanisë së udhëtimeve luksoze Belmond, këtë javë mirëpriti grupin e parë të pasagjerëve që kur ndaloi së funksionuari si pasojë e pandemisë Covid-19. Treni luksoz ka funksionuar në Azinë Juglindore që nga viti 1993, kur filloi për herë të parë të transportonte udhëtarët midis Singaporit dhe Bangkok.
Megjithatë, disa elemente kyçe rreth trenit kanë ndryshuar, përfshirë itinerarin e tij. Tani Tajlanda është jashtë, e zëvendësuar me dy udhëtime të reja, të cilat fillojnë dhe përfundojnë në Singapor dhe eksplorojnë anë të ndryshme të Malajzisë. Arnaud Champenois, nënkryetari i lartë i Belmond për marketing dhe markë, tha për CNBC se kjo ndodh sepse udhëtarët kanë ndryshuar në katër vitet e fundit, më shumë preferojnë të eksplorojnë destinacionet më larg.
“Ideja ishte të fokusoheshim në një vend këtu dhe të ofronim dy rrugë të ndryshme. Kështu, në Bregun Perëndimor, ne kalojmë përmes Singaporit në Penang, dhe më pas Langkaëi. Dhe më pas në tjetrin, ne shkojmë në parkun kombëtar të Malajzisë për me të vërtetë ndjej xhunglën dhe ndjesinë e natyrshme.”
Si rezultat i itinerarit të ri, treni ka marrë një rinovim të frymëzuar nga Malajzia, nga brendësia e kabinës deri te ushqimi. Darka dhe shërbimi i çajit të pasdites u krijuan nga Andre Chiang, kuzhinieri i famshëm tajvanez pas restorantit Andre të Singaporit me dy yje Michelin, i cili u mbyll në 2018. Tarifat për udhëtimet katër-ditore dhe tre net fillojnë nga 3,410 dollarë për person, që përfshin vaktet, pijet dhe aktivitetet e planifikuara. Ky është më pak i shtrenjtë se trenat e tjerë që përdorin versione të emrit “Orient Express”, duke përfshirë Belmond’s Venice Simplon-Orient-Express, i cili ka udhëtuar nëpër Evropë që nga viti 1982. Çmimet fillojnë nga 3,530 £ (4,430 dollarë) për person për një udhëtim nate, sipas faqes së saj të internetit.
Diskutime rreth kësaj post