Harrojeni Vogue-n dhe ushtrinë e saj të modës që prezantonin – personi më me ndikim në këtë Javë të Modës është një instagrammer 30-vjeçare, e cila i kalon ditët e saj duke udhëtuar nëpër botë me stilistë.
E quajtur zëri i një brezi të ri, Chiara Ferragni është padyshim shembulli më i mrekullueshëm i fuqisë në rritje të yjeve të mediave sociale , dhe ndërsa emri i saj mund të mos jetë i njohur për disa prej jush, 10.3 milionë ndjekësit e saj në Instagram , sediljet në rreshtin e parë dhe moda në rritje. linjë çimenton statusin e saj si një punë e madhe në industri.
Ajo ka qenë dy herë në listën e Forbes nën 30 vjeç, subjekt i një studimi të Shkollës së Biznesit në Harvard dhe ka zbukuruar kopertinën e 55 revistave, duke përfshirë industrinë Bible, Vogue . Megjithatë, suksesi i saj vazhdon të ngrejë vështrime nga anëtarët e ‘sistemit të vjetër’.
Për një brez njerëzish që besojnë se suksesi duhet të burojë nga vitet e punës së palodhur dhe talentit të jashtëzakonshëm, ideja që dikush si Ferragni mund të bëjë një karrierë të pasur vetëm duke publikuar fotografi të saj në takimet e stilistëve është e grirë.
Por, tani me një reputacion prej 12 milionë dollarësh (9 milionë funte), me një linjë këpucësh që shiten me 500 dollarë një palë dhe një rezidencë prej 3.5 milionë dollarësh në Los Angeles nën brezin e saj, a kujdeset vërtet ajo? Ne mendojmë se jo.
E pëlqejnë ose e urrejnë atë, janë njerëz si Ferragni – lojtarë të mediave sociale, blogere dhe le ta pranojmë, gratë e biznesit që funksionojnë plotësisht – janë ata që shkëlqejnë në industrinë e modës tani.
Ju do të jeni mirë të vetëdijshëm, jam i sigurt, për skandalin e Vogue të SHBA-së që bëri që redaktorët të kritikonin blogerët për vendosjen e markave me pagesë, duke e përshkruar praktikën e pozimit për fotografinë në rrugë si “të dëshpëruar” dhe duke paralajmëruar “vdekjen e stilit”.
Me më shumë ndikim se të famshmit, yjet e mediave sociale të modës janë arsyeja pse po biem përsëri në dashuri me industrinë. Ajo që dikur ndihej e paarritshme për të përdorur njerëz të thjeshtë ka bërë një rreth të plotë.
Nuk janë më portierët tradicionalë përgjegjës për drejtimin e tendencave ose për të shtyrë markat më të vogla, përkundrazi janë blogerët ata që konsiderohen autoriteti i besueshëm për të gjitha gjërat e modës dhe stilit – thjesht pyesni miliona ndjekësit e tyre.
Diskutime rreth kësaj post