Cila është mënyra më e mirë për të përshkruar biznesin e një personi? Natyrisht, karta e tij/saj e biznesit (kartëvizita), që përshkruan kompaninë dhe përgjegjësinë e personit në fjalë.
Thonë se, një kartë-biznesi duhet të jetë e thjeshtë dhe atraktive – mirëpo, kjo rregull siç duket nuk ka vlerë dhe për disa nga njerëzit me të sukseshshëm të biznesit në botë.
Ju sjellim 12 kartëvizita më të guximshme që i kanë bërë njerëzit e famshëm – apo dhe njerëzit e ekipit të tyre – që pushtuan tregun apo dhe rendin ekonomik, politik, e kulturor botëror.
1) Kështu dikur dukej karta e biznesit e Bill Gates
2) Në një kartë-biznesi të Mark Zuckerbergut ndodhej një porosi e papritur
3) Mjaftonte të shihej dukshëm se bëhej fjalë për Google
4) Bashkëthemeluesi i Apple me kartë-biznesi metalike
5) Një kartëvizitë kreative e Walt Disneyt
6) Steve Jobs duket se pëlqente kartëvizitat e thjeshta
7) Vëllezërit Wright ndanin barazinë
8) Evan Williams me kartëvizitë gjallëruese
9) Karta e biznesit e Chuck Jones nga Warner Bros
10) Ish kartëvizita e presidentit amerikan, Barack Obama
11) Një kartë vetëpromovuese e Steve Martinit
12) Kartë-biznesi e inxhinierit të Mozilla Firefox, Lucas Rocha
Diskutime rreth kësaj post