Pak minuta më parë Greqia u godit nga një tërmet me magnitudë 5 ballë. Por, Greqia duket që po përballet me një tjetër dukuri natyrore, një ciklon dhe stuhi e fuqishme.
Fronti i ftohtë i Medeas goditi Greqinë jugore më rëndë të martën, duke hedhur sasi të mëdha dëbore dhe duke shkaktuar ndërprerje të energjisë elektrike dhe përçarje të trafikut si dhe tre vdekje.
Situata, veçanërisht rreziku i ndërprerjeve të gjera të energjisë, bëri të mundur një takim të zyrtarëve të lartë për të diskutuar mënyrat për t’iu përgjigjur fenomenit të pazakontë të motit.
“Kjo ishte reshje shumë e fortë dëbore për Atikën, siç nuk e kemi parë për shumë vite”, – i tha Kathimerini Kostas Lagouvardos, drejtor kërkimi në Observatorin Kombëtar të Athinës dhe menaxher i faqes në internet meteo.gr. Lagouvardos paralajmëroi se, megjithëse kushtet e motit do të përmirësohen, akujt do të vazhdojnë deri të enjten.
Ndërsa Athina regjistroi një temperaturë minimale prej minus 5 gradë Celsius, ishte shumë më ftohtë në Greqinë veriore. Qyteti i Follorinës, në veriperëndim, regjistroi minus 22 gradë Celsius herët të martën.
Në zonën e Athinës, reshjet e mëdha të borës ndërprenë transportin dhe shqetësuan udhëtarët. Ndërsa shumica e rrugëve kryesore ishin pastruar nga bora, kjo nuk ishte për rrugët anësore më të vogla, shumë prej të cilave ishin të pakalueshme. Një nënkryetar i bashkisë së Athinës tha se automjete të vogla të veçanta, disa të huazuara nga qytete të tjera, të tilla si Lamia, do të fillojnë të pastrojnë rrugët të mërkurën.
Problemet në transport ishin më të dukshme në Linjën 1 të metrosë, nga porti i Pireut në periferi veriore të Kifissia, i cili shkon pothuajse ekskluzivisht mbi tokë. Operacionet pushuan herët në mëngjes të martën dhe, nga vonë pasdite, gjurmët përtej stacionit Attiki dhe në veri ishin ende të mbyllura. Gjithashtu, Metro Line 3 nuk po funksiononte në seksionin e saj mbi tokë, i cili shërben në katër stacione, përfshirë Aeroportin Ndërkombëtar të Athinës. Por hekurudha periferike funksiononte si zakonisht përgjatë të njëjtit sektor.
Një pemë e madhe ra mbi një tren hekurudhor periferik që udhëtonte nga Athina në Halkida, në veri të kryeqytetit, duke thyer një dritare dhe duke hedhur gotat fluturim brenda kabinës. Nuk u raportuan lëndime, as në atë tren ose në një tjetër në të njëjtën linjë që dilte nga shinat. Por shinat u bllokuan i përkohësisht në trasenë Athinë-Selanik. Linja hekurudhore periferike për në Halkida dhe Kiato u ndërpre gjithashtu nga ndërprerjet e energjisë.
Tramvaji ndaloi së funksionuari në pjesën më të madhe të rrjetit të martën në mëngjes sepse pemët dhe degët kishin rënë në shina. Por seksioni bregdetar nga Neo Faliro në Voula po funksiononte si zakonisht.
Shumica e linjave të autobusëve nuk po funksiononin të martën në mëngjes dhe të paktën deri pasdite vonë.
Takimi i mbajtur nga Kryeministri Kyriakos Mitsotakis në Sekretarinë e Përgjithshme për Mbrojtjen Civile dhe ku morën pjesë disa ministra u përqëndruan në minimizimin e ndërprerjeve të energjisë elektrike dhe çështjen e mbylljes së rrugëve.
“Shqetësimi ynë i madh është furnizimi me energji elektrike. Ne e dimë se ka probleme në Atikë. (Operatori i rrjetit të shpërndarjes) po bën më të mirën”, – tha Mitsotakis, duke shtuar se moti i keq do të vazhdonte në zonën e kryeqytetit deri në këtë mëngjes dhe më pas do të godiste Kretën.
Zyrtarët ranë dakord që vendimi i marrë të martën për të mbyllur autostradën kryesore kombëtare veri-jug për trafik ishte i saktë, sepse parandalonte ngasjen e shoferëve gjatë rrugës.
Diskutime rreth kësaj post