Importet gjermane të automjeteve dhe pjesëve kineze u rritën me 75 për qind në gjysmën e parë të vitit, ndërsa eksportet ranë, duke sinjalizuar rritjen e presionit nga konkurrenca aziatike në tregun vendas të gjigantit evropian, tregoi një studim i Institutit IW.
Disa marka kineze kanë hyrë në tregun gjerman këtë vit, tha instituti, duke shtuar se gjermanët tani mund të blejnë tetë prej tyre. Pjesa e tyre në shitje është ende shumë modeste dhe arrin në vetëm 1.5 për qind.
Rritja e importeve në gjysmën e parë të vitit u nxit edhe nga makinat e prodhuara në Kinë nga kompani të huaja makinash, si iX3 elektrik i BMW-së.
Hulumtimi i një instituti gjerman tregon se eksportet gjermane të automjeteve dhe pjesëve drejt Kinës ranë me 21 për qind në të njëjtën kohë, duke përfaqësuar tre të katërtat e rënies totale të eksporteve në Kinë.
“Modeli i biznesit që më parë mbështeti prodhimin e makinave në Gjermani – eksporti ndërkontinental i automjeteve me cilësi të lartë – është nën presion në rritje,” shkruajnë autorët e studimit Juergen Matthes dhe Thomas Puls. “Prodhuesit gjermanë kanë lëvizur me shpejtësi prodhimin në Kinë prej vitesh, tani edhe në klasën premium, e cila deri vonë ishte rezistente”.
Lëvizja në Kinë
Pamja më e gjerë tregon se automjetet janë gjithnjë e më shumë produkte aziatike, kështu që automjetet e prodhuara në vendet aziatike përbënin pothuajse 60 për qind të prodhimit botëror vitin e kaluar. Në vitin 2000, pjesa e tyre ishte vetëm rreth 31 për qind.
Evropa po humbet rëndësinë e saj në sektorin e automobilave dhe vetëm Gjermania dhe Spanja kanë ruajtur pozicionin e tyre në mesin e dhjetë prodhuesve më të mirë botërorë. Në vitin 2000, grupi përfshinte gjithashtu Francën, Britaninë e Madhe dhe Italinë.
Rrënjët e rezistencës relative të Gjermanisë qëndrojnë në hyrjen e hershme të saj në tregun kinez, në vitet 1980, shkruan IW.
Gjermania është parë ndonjëherë si një hallkë e dobët në përpjekjet e Perëndimit për t’u shkëputur nga Kina, duke pasur parasysh lidhjet e forta të biznesit të Berlinit me superfuqinë aziatike, e cila në vitin 2016 u bë partneri më i madh tregtar i Gjermanisë. Vitin e kaluar, Gjermania iu bashkua gjithashtu atyre që po përpiqen të reduktojnë varësinë e tyre nga Kina.
Varësia gjermane
Një analizë e rënies prej 17 për qind të importeve gjermane nga Kina në gjysmën e parë të vitit zbulon shenjat e para të një reduktimi të varësisë së Gjermanisë nga Kina, përfundojnë autorët e studimit të IW.
Pothuajse 70 për qind e grupeve të produkteve me vlerë relativisht të lartë sot kanë një pjesë më të vogël të tregut kinez. Deri kohët e fundit, ato përbënin më shumë se gjysmën e importeve të Kinës.
Pjesa e tregut e pak më pak se 16 përqind e këtyre grupeve të produkteve u ul me më shumë se 20 pikë përqindjeje, tregoi hulumtimi, pa përmendur produktet ose pjesët e tregut me emër.
Pesha e kimikateve në rënien e totalit të importeve kineze është 14 pikë përqindjeje.
Është herët për të nxjerrë konkluzione të qarta nga të dhënat për uljen e rrezikut, thekson instituti, duke shtuar se autoritetet duhet t’u japin atyre më shumë të dhëna.
“Ne kemi nevojë urgjente për informacion për të ditur se cilat produkte janë të nevojshme, çfarë roli luajnë në zinxhirët e furnizimit të kompanive dhe nëse mund të merren në sasi të mjaftueshme dhe në një kohë të shkurtër nga vendet e tjera apo nga prodhimi vendas”, thonë nga IW.
Diskutime rreth kësaj post