Raporti vëren se mungesa u shkaktua kryesisht nga të ardhurat më të ulëta se sa priteshin nga TVSH-ja (3.8% nën plan) dhe akcizës (10.2% më pak).
Megjithatë, shkalla në të cilën nuk janë realizuar shpenzimet ka qenë edhe më e madhe më me 7.9%. “Mungesa e shpenzimeve është me bazë të gjerë, duke ndikuar shpenzimet operative, shpenzimet për sigurimet shoqërore dhe shpenzimet e qeverisë lokale, por kontributi më i madh erdhi nga mosrealizimi i shpenzimeve kapitale (18.2% më poshtë objektivit), duke treguar për problemet e vazhdueshme në lidhje me menaxhimin e investimeve publike”, thuhet në raport.
Në përgjithësi, deficiti buxhetor në njëmbëdhjetë muajt e parë ishte 40% më e ulët se sa ishte planifikuar dhe arriti në 1.7% të PBB-së. Megjithatë, borxhi publik ka vazhduar të rritet. Pas një rritje 10.5% në terma vjetorë, borxhi publik (duke përfshirë garancitë) qëndroi në 73.6% të PBB-së në tremujorin e tretë.
Parlamenti miratoi buxhetin e 2016 në 17 dhjetor. Ai është e bazuar në supozimin se GDP nominale do të rritet me 6.2% dhe synon një deficit titull prej 2.2% të PBB-së, si dhe një suficit primar prej 0.6%, kryesisht nga kontrolli i rreptë i shpenzimeve dhe rritjen e të ardhurave nëpërmjet administrimit më të mirë. Rregullimet e taksave do të luajë vetëm një rol të vogël.
Monitor
Diskutime rreth kësaj post