Mijëra njerëz që do të marrin pjesë në Lojërat Olimpike Dimërore Milano-Cortina 2026 janë gjithashtu gati të përjetojnë një udhëtim nëpër qytet nëpërmjet taksive fluturuese, duke pritur për t’i marrë në portet e sapokrijuara.
Një rrjet i ardhshëm i përbërë nga gjashtë vertiporte rajonale dhe nëntë urbane, do të fillojë me katër prej tyre që do të ndërtohen në Milano. Dy do të vendosen në aeroportet Linate dhe Malpensa, një në Porta Romana (afër fshatit Olimpik) dhe një tjetër në rrethin CityLife. Më e rëndësishmja, që do të funksionojë si qendër, do të jetë ajo në Malpensa, ndërsa tre të tjerat do të jenë më të vogla.
Vertiportet e ardhshme do të menaxhohen nga një kompani e re, e krijuar nga SEA (Società Esercizi Aeroportuali) e cila operon aeroportet Malpensa dhe Linate, Skyports dhe 2i Aeroporti. Këtë e ka bërë të ditur së fundmi drejtori menaxhues i VSM-së, Armando Brunini, gjatë një seance dëgjimore komunale.
Bashkëpunimi midis SEA dhe Skyports filloi në vitin 2021, kur ata filluan për herë të parë të analizonin mundësinë e zhvillimit të një rrjeti vertiportesh në të gjithë Italinë. Skyports është një nga emrat më të rëndësishëm në AAM (Advanced Air Mobiliy) dhe ka krijuar tashmë partneritete të shumta infrastrukturore në pjesë të ndryshme të botës, duke përfshirë Parisin, Los Anxhelosin dhe Dubain.
Është e rëndësishme të theksohet se vertiportet e ardhshme supozohet të jenë agnostike ndaj automjeteve, që do të thotë se mund të shohim eVTOL (ngritje dhe ulje vertikale elektrike) nga marka të ndryshme duke u ngritur dhe ulur në qytetin italian. Megjithatë, duket se operacionet do të fillojnë me fluturime me 2 pasagjerë (gjë që do t’i bëjë ato edhe më të shtrenjta, me 120 €/130 dollarë për person) dhe do të zgjerohen në fluturime me 4 ose 6 pasagjerë në të ardhmen. Kjo gjithashtu do t’i bëjë fluturimet me taksi ajrore më të përballueshme.
Megjithatë, kjo ndoshta nuk do të ndodhë më herët se 2030. Deri në atë kohë, zyrtarët e SEA presin që të kenë 2000 pasagjerë të hipur në taksitë fluturuese në baza ditore, me fitime më të mira edhe për kompaninë. Deri atëherë, fokusi është në pjesën e lidhur me investimet e projektit. Vetëm këto katër vertiporte fillestare në Milano pritet të kërkojnë më shumë se 30 milionë euro (32.4 milionë dollarë).
Këto nuk do të jenë vertiportet e para në Evropë. Skyports është përfshirë në një projekt të ngjashëm në Francë, e cila planifikon të lançojë aeroportin e parë për eVTOL në kontinent në kohë për Lojërat Olimpike Verore të vitit të ardhshëm.
Diskutime rreth kësaj post