Meta, kompania mëmë e Facebook, që ka vendosur të vërë bast gjithçka për metaverset, po zvogëlon punën e Reality Labs, divizioni më inovativ i grupit.
Disa shkurtime të produkteve dhe projekteve, janë cituar në një raport nga faqja Informative e Internetit.
Midis tyre do të ishte versioni i parë i syzeve të realitetit të shtuar, që pritet në vitin 2024 dhe versioni i ri i Portalit, linja e altoparlantëve inteligjentë tashmë në treg dhe konkurrentët e Amazon Echo, i cili do të bëhej një produkt për kompanitë dhe jo më për konsumatorët.
Një zonë, ajo e përdorimit profesional, të cilën Meta, do ta kishte zgjedhur edhe për gjeneratën e parë të syzeve AR, e cila do të pasohej më pas nga pasardhësit me emrin e koduar Artemis, për t’u hedhur në treg jo para fundit të vitit 2024.
Ndryshimet në politikat e zhvillimit të Reality Labs vijnë në një moment delikat për Metën.
Gjigandi amerikan në fakt po përballet me një ngadalësim të rritjes së të ardhurave, gjë që ka bërë që kompania të bllokojë punësimin në disa divizione.
Nëse zhvillimi i syzeve parashikon një rrugë më komplekse finalizimi, siç tregohet edhe nga rasti i Apple, i cili megjithë thashethemet e shumta rreth softuerit dhe harduerit nuk ka paraqitur ende asgjë, zvogëlimi i Portalit sugjeron gjysmën e dështimit pas nisjes së altoparlant me ekran me prekje dhe Alexa.
Portali është përballur me një rrugë të vështirë që kur mbërriti në 2018, duke qëndruar gjithmonë një hap prapa zgjidhjeve të Amazon dhe Google.
Vendimi i Metës për ta tregtuar atë vetëm si një produkt korporativ, është në përputhje me përpjekjet e fundit të grupit për promovimin e produkteve dhe shërbimeve të tij edhe për punë në distancë, duke pasur parasysh përputhshmërinë e altoparlantit inteligjent me platforma të tilla si Zoom dhe Microsoft Teams.
Diskutime rreth kësaj post