Pasagjerët e aeroplanit shpesh i kushtojnë vëmendje pasagjerëve të tjerë, madhësisë së ulëseve, turbullirave të mundshme. Pilotët dhe punonjësit e linjës ajrore treguan detaje të panjohura për pasagjerët, transmeton KosovaPress.
Akulli
“Shumica e pasagjerëve kanë frikë nga turbulencat, por ka shumë të ngjarë që ato të mos jenë shkaku i aksidentit”, tha profesori i asociuar i Universitetit Metropolitane i Denverit dhe piloti Tanya Gatlin.
Një nga fenomenet më të rrezikshme është akulli. Shërbimet e sigurisë heqin akullin përpara fluturimit dhe shumë avionë janë të veshur me një material që parandalon ngrirjen e ujit në ajër.
“Ne zbarkojmë me një shpejtësi më të ngadaltë kur zbarkojmë, pasi kemi hapësirë më të ngushtë manovrimi”, shpjegon Gatlin, duke shtuar se në ato momente motorët nuk lëshojnë nxehtësi sikur me rastin e nisjes, kështu që mundësia e akullit është shumë më e lartë.
Aromat e dyshimta
Aromat janë një nga indikacionet më domethënëse se diçka nuk po shkon mirë. Ato paralajmërojnë për një dështim të mundshëm të motorit ose sistemin e furnizimit të karburantit.
“Tingujt janë gjithmonë të çmuar, por kabina zakonisht është e izoluar nga zhurma, kështu që era na tregon shumë më tepër për atë që po ndodh nën krahë. Erërat udhëtojnë mjaft lirshëm dhe janë të njohshme”, shpjegon eksperti i sigurisë së aviacionit Tom Farrier.
Këndi në të cilin drita hyn në fluturake
Pilotët me përvojë e dinë se një ndryshim i papritur i dritës që hyn përmes një dritareje nga kabina mund të jetë shenja e parë e një ndryshimi të drejtimit.
“Një ndryshim i papritur në këndin në të cilin bie rrezet e diellit tregon se diçka nuk shkon me trajektoren optimale,” shpjegon Farrier.
Informacionet për vonesa
“Shumë pasagjerë nuk i kushtojnë vëmendje informacioneve të hollësishme në lidhje me vonesat e fluturimit. Unë jam i irrituar kur aeroplani ndalet në pistë, dhe unë pres 25 minuta pa asnjë shpjegim,” thotë piloti i Business Insider, Patrick Smith, duke shtuar se arsyet e vonesës nuk janë tepër të komplikuara dhe të kuptuara nga çdo pasagjer.
“Gjithçka mund të shpjegohet vetëm nëse përdorni terminologji të përshtatshme dhe komunikoni informacionin me kohë,” vuri në dukje Smith.
Rutina e uljes
Pilotët dhe shoqëruesit e fluturimit kanë një kohë të caktuar për të përgatitur gjithçka për një ulje të sigurt. Thirrja për rripin e sigurisë është e njohur për këdo që ka fluturuar me aeroplan, por nuk është sekret që pilotët me përvojë mund ta parashikojnë atë moment brenda disa sekondave.
Shumica e pasagjerëve nuk e vërejnë kur avioni është duke zbritur, veçanërisht kur është nën 3000 metra. Kushdo që e njeh atë moment mund të parashikojë se kur rrotat e avionit do të prekin tokën.
Daljet në rast të urgjencës
Shumë pasagjerë janë këshilluar për rregulloret e sigurisë, por një numër i konsiderueshëm nuk do të jenë në gjendje ta përballojnë nëse ndodh një aksident në tokë. Arsyeja është e thjeshtë – ata nuk e dinë se ku janë daljet në rast urgjence.
“Unë gjithmonë shoh pas meje për të gjetur një rrugëdalje. Pastaj unë numëroj vendet që më ndajnë prej tij. Unë e bëj këtë që të kem një orientim në rast se e gjej veten në errësirë, tym ose nën ujë. Nëse ndodh errësirë e plotë, është e lehtë të numërosh vendet që janë midis pozicionit tim dhe daljes, “tha ish-piloti i Forcave luftarake ajrore John Chesire.
Diskutime rreth kësaj post